Ship to gaza

En dag förra veckan  var jag ute och körde båt, då träffade jag en pirat som var hungrig på hamster, jag ville såklart inte ge honom mr Tob. så han blev arg och sa att han skulle slå mig, då vände jag snabbt på båten och skulle åka hem, men då kunde visst inte jag läsa kartan (man måste tydligen hålla den åt ett visst håll) så det slutade med att jag åkte genom ett stort vattenfall, bakom vattenfallet väntade en man i blå pyajamas, han hade glömt att ta av sig stövlarna. Med sig hade han en liten svart man och en stor vit häst (okaj?!). Han sa att jag inte fick vara där så han skickade sina bandarer?! på mig, dom hade spjut!!! Då vände jag skutan och då skrek mr tob. att om jag inte vände så skulle ja köra på Sara, och liksom helt ärligt så hade jag lite emot henne så jag ville köra på na. Men då var det öknen SAHARA han syftade på, dumma mr Tob.. Så nu står vi här, sjösatta i en öken.. kallt om fotrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0