varför så gammal?

tjenare alla ni brädgårdsindianer!

vad händer i era insuttna soffor och övermogna kärleksträd?
låt mej veta, eller inte. mej spelar det ingen rolls royce-kz.
men frukta inte, i has your ponny.

för ty jag har sett ljuset, upplysningen, morgondagens vetskap.
jag vet nästa solvarvs betydelse. jag vet meningen med jordelivet.
så tveka ej att frukta mej. följ mej mot evig förkastelse av omogna hallon och tankar.
för jag är eran profet och ni skall inget frukta.
jag är guds son och älskare. he's ma pimp and i'm a wimp.
låt mig återkomma med bud och lagar och dylikt och mera.
jag ska klättra upp på dagisbacken och leva i 40 solvarv utan mat och vatten.
låt mej återkomma med fullkomlig sanning.

och må mod kittla dej under hakan.

mr tob

ps. tog en bild när jag tänkte på dej. ds.

=

me gusta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0