Jobb...

Sitter nu ensam på mitt stora jobb, det är inte så roligt kan jag upplysa er krokodiler om.
Nyss drack jag choklad med kaffe i, det var inte en höjjdare, kanske för att det var en skål på golvet men det är en annan historia.
Jag har alltså ett jobb, jag ritar långa rektanglar med fjorton hål i, igår fick jag ett svårare uppdrag, jag skulle rita snea saker med hål i. Det mina ovänner var en utmaning, först ritade jag snett sen borrade jag hål. Säg att jag är cool!
Annars rullar jag på, gått upp nästan hundra kilo på hamstern jag åt igår, namnamnam... Det är därför mr Tob inte skriver, det var nämnligen hans mammas hamster, mamman är lite ledsen nu men det är väl inte mitt fel att den stekte sig i min fritös?! Nej exakt.

Läst nyheterna igår btw?! Rekomenderar ejj er pojkar att göra det, stackars människor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0