Leeeessss...

Det här med att blogga  var inte riktigt min grejj så ah..
Hahah där blev ni lurade, aldrig att det är slutbloggat här inte, inte förrän vi slagit Kenza (fysiskt eller på nätet spelar ingen roll, bara vi slår henne för det är ju alla bloggares mål?!) och tagit över bloggSverige, Mohahaha...
Jag tar nu min halta kamel och galopperar bort mot soluppgången för att gå en sista runda på golfbanan, när natten är som mörkast är det lättast att hitta de röda skorpionerna under bäckarna, fast att hitta en haj hade inte heller varit helt fel, det är något alla borde ha i sitt badkar, det eller en papegojja...
Oj, nu spårar det ur en gång till, farligtfarligt då flygen slutat flyga, ack vad hemskt att vi ska dö om några månader, vi taggar!

Kommentarer
Postat av: Jenny <3

Jävligt nice tävling i min blogg ! Kolla in den sötnos ;)<3



http://jjennus.blogg.se/2011/may/tavling-d.html#comment

2011-05-24 @ 18:57:55
URL: http://jjennus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0