Potatis

Hör upp era ruttna potatisar, ni har ingen chans mot Bamse! Så det så... En annan sak, jag har en rosa helikopter ståendes på mitt tak, det är det inte alla som har, ha ha ha... Avis?! Visste väl det, det är inte alla som är lika cool som mig, MOHAHAHA...
Annars så händer inte så mycket, vi har åkt på bloggtorka, satan... nej justja, inge antikristsak i bloggen för då får man inga pengar, och det vill vi ju ha, så börja kommentera o;
Vi kan ha en frågestund om någon dag, när vi har tid (aaa) då måste alla kommentera, även ni med liten potatisnäsa.
Smal apa, liknar Tobbson...

Kommentarer
Postat av: My

Har frågestund på bloggen,skulle göra mig jätte glad om du ställde en fråga! ♥

2011-06-01 @ 01:07:57
URL: http://Mywilberg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0