Intertjuv

Vi har haft nöjjet att träffa på den ökände Lord BäckingZzton och ställt några intressanta frågor vi vet ni vill ha svaren på. Det var en intressant stund och vi längtar redan till nästa gång vi ses.

Vad heter du? - Lord BäckingZzton
När är du född? - Under polska revolutionen
Hur lång är du? - Alldeles för lång.
Hur mår du? - Har inte mått bra sen Estonia.
Vad är du bäst på? - Sänka skepp.
Vad vill du göra/har du gjort efter gymnasiet? - Rubba ekosystemet (på ett bra sätt) 
Vad vill du bli när du blir stor? Större än dig, för arrgh.
Var vill du bo när du blir stor? En kista i det mytomspunna Transylvanien.
Vad har/hade du för snittbetyg? XXX 
Håller du dig till någon speciell kost? Ettan lös..
Dricker du? Ska sluta med lagliga droger.
Röker du? Bara brass (bb)
Skulle du kunna tänka dig att använda droger? Nej ursch nej!
Exakt HUR mycket gillar du att bada i havet? Fett med mycket
Är det okej att gråta? Det får det onda att gå iväg.
Varför grät du när du grät sist? - Mr Tob bet mig på tån o;
Har du/Har haft du klamydia? - Man är inte kungen för än man har dem alla (STD).  
Din senaste konsert? - Amy Diamond på KultiZz
Heter du Magnus? - Eh ah?!
Är du snäll? - Eh ah, fast näe
Är du ärlig? - Ärlighet är de fattigas drog
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Beror på vad man har i blodet
Är du lättraggad? - Beror även det på vad jag har i blodet
Vilken tid gick du upp idag?  Sex?
Hur mycket tid spenderar du online? - Har aldrig varit involverad i deras organisation
Hur mycket tid spenderar du framför TV:n? - Vad är det för macka-pär?!
Nattpromenader eller morgonpromenader? - Nattlig mardukmarch 
Prata eller vara tyst? - fatta vad skönt det är att vara tyst 
Beroende av: - BitchKatte
Nämn ett fint flicknamn: -  Inte Katte iaf
Nämn ett fint pojknamn: -  Lucifer
Vad tror folk om dig? - .Att jag är en knarkare
Brukar du skratta för dig själv? - .Finns inget annat att skratta åt.
Var bor du? - Fiskrökeriet
Trivs du där? - .Hallå, fiskrökeri?! Daah..
Äger du några converse: -. Det är inte mina
Sprit, cider, vin eller öl: - Öl!_Cool
Är du allergisk mot något: - .Skitsnack
Nästa mål i ditt liv: - Bli baron i en Adelfamilj 
Hur svarar du i mobilen: - Tjenare mannen..
Vem ringde du senast? - Carl-Jan eller vare din mamma ;)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: - Fint rosévin
Antal timmar sömn inatt: - .Sleep is 4 the week 
Sov du ensam: - Nej.
Brukar du komma i tid: - Jag kommer alltid först
När mår du bra: - När jag kommer först.
När blev du fotad senast: - Målfotot 
Hur känner du dig nu: - Fett köt
Vanligaste färg på dina kläder: - Jag använder svart tills jag hittar något mörkare
Vad tycker du om fötter: - Dem ska vara håriga och keliga
Civilstånd: - Alltid hård.
Vem gillar du: - Alla utom Katte..
Hade du en bra kväll igår: - Troligast
Favorit dryck på morgonen: - Brännvin
Rakar du benen: - Jag sa nej, jag är inte gay!
När brukar du oftast gå och lägga dig: - Sleep is 4 the week, som sagt
Vill du hellre ha mail än brev: - Brevbäraren kommer alltid två gånger.
Har du spytt offentligt: - Jag gör allt offentligt
Är du nöjd med ditt liv: - Aldrig.
Är du bortskämd: - Sitter ju inte fast.
Vad gör du i morgon: - Kajak i Vindelälven
Vad är det värsta du vet? - Konstiga frågor på intervjuer
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? - Beror på hur lång veckan är

Vad längtar du till: - Fredag så jag får snusa.
Vad använder du för shampoo? - Shampoo?
Hur gammal är du: - Alldeles för gammal.
Gröna eller röda äppeln: - Förmodligen päron
Vem ringer du när du är arg/ledsen: - 112
Gillar du golf: - Tiger Woods verkar inte haft det helt fel
Har du sovit i din egna säng inatt: - Nej.
Har du strumpor på dig nu: - DET HETER SOCKAR.
Vad ska du göra ikväll: - Komma i tid
Laddar du ner musik och film från Internet: - Det står emot mina standader
Bär du glasögon eller linser: - Alla har en lins
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: - Nej.
Har du piercing: - Den har aldrig sett ljuset

Vill du gifta dig: - Har skänkt min själ och oskuld till gud
Vill du ha barn: - Det är oetiskt att sno ett barn

Solar du ofta: - Alltid.
Är du bra på att laga mat: - Kvinnan ska vara i köket, billys ftw.
Är du flygrädd: - Inte efter en sjua brännvin
Hur vig är du: - jag är vigd till gud
Vad dricker du helst när du är törstig: - Den magiska hembrygden
Vilken är din favoritglass: - Eh nogger.
Tror du på ett liv efter döden: - Jag är döden
Tycker du om sushi: - Fisk är alltid gott..
Vad äter du helst när du ser på film: - Har oftast en skål med en salig blandning av piller

Har du tandläkarskräck: - Det är oftast dem som har skräck för mig.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: - Det är på kvällen det händer.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: - Sleep is 4 the week
Biter du på naglarna: - Min kvinna har rymt
Hur ofta tränar/motionerar du: När frugan är hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0